Technisch beheer


Ook ná de oplevering van uw installatie staan wij voor u klaar.

Wij monitoren indien gewenst middels beheer op afstand de prestaties van de gebouwinstallaties. Hierdoor leveren wij kwaliteit in dienstverlening bij de laagst denkbare kosten.

Met een onderhoudscontract bent u verzekerd van periodiek onderhoud aan uw installatie. Tevens staan wij altijd voor u klaar bij een storing.

We hebben diverse soorten onderhoudscontracten.

Comfort basis plan

U kiest voor een topconditie. Wilt u op uw ketel kunnen blijven vertrouwen dan is het Comfort Basis Plan iets voor u. Elk jaar wordt uw ketel door onze vakmensen gecontroleerd. Zij zorgen ervoor dat uw ketel in topconditie blijft.
• één keer per jaar een onderhouds-/inspectiebeurt volgens voorschriften leverancier
• storingsdienst 7 dagen per week
• geen voorrijkosten bij storingen
• het Comfort Basis Plan is per jaar opzegbaar

Comfort Plusplan

U kiest voor extra zekerheid.
Een uitgebreider servicepakket is Comfort Plus Plan.
Het geeft u die extra zekerheid die u wenst.

• één keer per jaar een onderhouds-/inspectiebezoek volgens voorschriften leverancier
• storingsdienst 7 dagen per week
• geen voorrijkosten bij storingen
• geen arbeidskosten bij storingen
• het Comfort Plus Plan is per jaar opzegbaar

Maatwerk

Voor specifieke, duurzame of uitgebreidere installaties hebben we maatwerkcontracten. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze afdeling Technisch Beheer. We maken dan een plan op maat.
Mocht er zich onverhoopt een storing voordoen of heeft u behoefte aan nadere informatie, dan belt u met telefoonnummer 0183-408666

Storing

Mocht er zich onverhoopt een storing voordien, dan belt u met het telefoonnummer 0183-408666.




Technisch beheer
Den Doorn BV | Ippelseweg 31 | 4255 HW Nieuwendijk | Tel. 0183 - 408 666 | Fax 0183 - 402 905 | info@dendoorn.nl Disclaimer | Sitemap